الهام رجالی پور

 کارشناس اجرائی: همکاری در ویراستاری متون و نظارت بر محتوای آموزشی مربوط به تغذیه

به نام او که هر چه داریم از اوست


بنده الهام رجالی پور، ۳۸ ساله، فارغ التحصیل رشته تغذیه از دانشگاه علوم و تحقیقات هستم. در سال ۸۵ از دانشگاه فارغ التحصیل شده و بلافاصله وارد بازار کار شدم.

طرح بیمارستانی ام را در بیمارستان امام خمینی گذروندم و همزمان نیز به عنوان کارشناس تغذیه در خانه های سلامت شهرداری به کار مشاوره تغذیه و آموزش پرداختم.

بعد از اتمام طرح، در شرکت های دارویی و مکمل های غذایی، مراکز درمانی، شرکت تهیه محتوا در دانشگاه شریف و در حیطه های مختلف کار و فعالیت داشتم.

علاقه زیادی به انجام کارهای گروهی، تحقیقاتی و تهیه محتواهای آموزشی دارم تا بتوانم در جهت رفع مشکلات تغذیه ای، آگاهی دادن به افراد در خصوص تغذیه سالم از طریق تهیه محتواهای آموزشی نیز عمل کنم.

تاکنون مطالب، مقالات و کتابچه های آموزشی بسیاری در زمینه تغذیه آماده کردم که در مجلات، سایت ها و اپلیکیشن های سلامت مورد استفاده قرار گرفته است.

به رژیم درمانی و مشاوره تغذیه برای کمک به افراد در جهت رفع مشکلات تغذیه ای و سلامتی شان علاقه زیادی داشته و تلاش کردم تا هم از طریق مشاوره حضوری درمراکز درمانی و هم از طریق مشاوره آنلاین و تلفنی در سایت ها و مراکز مشاوره تلفنی به بهبود و رفع مشکلات ایشان کمک کنم.

به انجام کارهای متفرقه و خارج از حیطه تحصیلی خود نیز علاقه زیادی دارم، به طوری که در طراحی ساختاری و موضوعی سایت های پزشکی و اپلیکیشن های سلامت نیز با تیم های مختلف در دانشگاه صنعتی شریف و در شرکت آینده پژوهان ابرزندگی همکاری کردم.

در همین مدت به دلیل علاقه به کار تهیه محتوا، ویراستاری را نیز به صورت تجربی و با یک مربی ادبیات شروع کرده و کار ویراستاری تمامی محتواها را نیز بر عهده گرفتم.

حتی مدتی به عنوان مربی خلاقیت کودکان در خلاقیتکده دانشگاه شریف نیز فعالیت داشتم.

در حال حاضر در مرکز خدمات جامع سلامت شهری قمربنی هاشم واقع در منطقه ده تهران در حال خدمت رسانی به مردم بوده و کار مشاوره تغذیه و آموزش را انجام می دهم.

همچنین با مرکز مشاوره ۴۰۳۰ مربوط به بیماری کرونا نیز از ابتدای شروع، همکاری داشته و در زمینه بیماری کرونا به مردم مشاوره و راهنمایی می دهم.

براتون آرزوی سلامتی دارم- رجالی پور