اول تیر ۱۴۰۰

امروز دومین جلسه با کارشناسان سلامت روان (خانم فرهندی و خانم آقایانی) در مرکز مشاوره و روانشناسی لاوینا بر گزار شد. توی این جلسه من از نتایج مطالعه کیفی که حاصل از مصاحبه با مراقبین سالمندان بود  و مشکلاتی که این افراد تجربه کرده بودند صحبت کردم. در مورد موانعی که بر سر راه مراقبت موفق وجود داره و میتونه سلامت روان مراقبین رو تحت تاثیر قرار بده حرف زدیم. مثال هایی از نقل قول های مراقبین رو مطرح کردم تا کارشناسان با فضای ذهنی من و مراقبین آشنا شوند. کارشناسان سلامت روان، در پاسخگویی به این نقل قول ها موضوعات و  تکنیک هایی که بر کاهش اضطراب، استرس و افسردگی سالمندان میتونه موثر باشه رو به اشتراک گذاشتند.

در مورد تالار های گفتگوی انلاین و غیر هم زمان صحبت شد که بر محور مکالمه نوشتاری و به صورت فروم می چرخه ولی امکان گذاشتن ادیو و ویدئو به صورت غیر مستقیم در قسمت های دیگر سایت با توجه به امکانات موجود هست. اینکه نیاز به طرح موضوع، طرح سوال، تشویق کاربران به پاسخگویی، مطالعه محتواهای آماده شده و انجام تمرینات عملی و پاسخ به کارشناسان است.

 

نتیجه جلسه: حداقل ۲ هفته یکبار یک جلسه ترجیحا حضوری داشته باشیم

جلسه اول ملاقات با مراقبین رو به نیاز سنجی اختصاص بدیم

حداقل برای یکی دو جلسه اول سناریو و طرح درس برای طرح موضوع در تالار گفتگوی انلاین ترتیب داده بشه و ویدئو ضبط کنیم… به عبارتی نحوه کارو یه بار تست کنیم.

نام نویسنده: مدیر سایت - Admin@User

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.