همایش سفیران سلامت و گذر سلامت پارک بانوان

امروز …

روز شلوغی بود، روزیکه با همایش  هفته سلامت در سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران شروع شد و به با  بوستان بانوان منطقه ۱۶ تهران پایان یافت.

در همایش هفته سلامت، تعدادی از سفیران سلامت، نمایندگان سازمانهای بین بخشی که رابط سلامت سازمان هستند، مسوولین و کارکنان سیستم سلامت شرکت داشتند تا با تکیه بر شعار  هفته سلامت( سلامت ما، سیاره ما)، فعالیت های بی وقفه خود را برای سلامت جامعه باز هم در سال جدید دنبال کنند.

 

در پارک بانوان که به همت اداره سلامت شهرداری منطقه ۱۶ و با همکاری مرکز بهداشت جنوب تهران  برگزار شده بود، برنامه ای جهت گذراندن اوقات فراغت به شکل مطلوب و مفرح  برای سالمندان،بیماران و  توان یابان تدارک دیده شده بود و در کنار آن گذر سلامت به شکل ویزیت پزشک، تست قند خون، مشاوره تغذیه، مشاوره مامایی ، و مشاوره روانشناس برگزار شد.

تمام تلاشم را دارم می کنم و از هر موقعیتی برای جذب اعضای جدید استفاده می کنم و در  تمام مدت، دعای من فقط این است که تلاش هایم بی ثمر نماند و برای جامعه مراقبین و سالمندان مفید باشد.

در تمام مدت با تمام خستگی ها و توقف هایی که دارم این امید را دارم که  کار به موقع و به نحو مطلوب به یاری خداوند و همکاری دوستان و مراقبین عزیز به پایان برسد.

نام نویسنده: مدیر سایت - Admin@User
این نوشته منتشر شده در روز نگار می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.